Löfte om självdisciplin

Med OTOTO som vittne ska jag nu börja ett nytt liv, känns bra nu när våren  är påväg!
I mitt nya liv ska jag ta tag i skolan, träningen och allt annat som skulle kunnas göras lite bättre.
Tyvärr är det nog fjäre gången (det är så många kurser vi har påbörjat :S) som iallafall löftet om bättre självdisciplin har avlagts, denna gång ska iallafall jag, katja och kajsa anstränga oss och ge resultat!!

Ska bli kul att se om detta går, om man gjorde statistik över alla löften som jag har avgett och sedan undersöker hur många jag har uppnått skulle jag nog skämmas.... ingen munter syn misstänker jag.. o nog inte så uppmuntrande, så det hoppar vi över..
Men nu är det mitt "nya liv" som gäller, och om några månader så vet vi om det hjälpte.. Om den "nya" ellen är en mer underbar människa!

Och som tur är har jag ju uppbackning av tjejerna och jag får stödja dem!!
De är underbara vänner!!

..fortsättnig följer... med resultat?

//Ellen

Kommentarer
Postat av: Catty

Lycka till Ellen, jag stödjer dig till 100%!
Räknar med att se dig på tidningsbiblioteket till helgen.. :)

2008-02-27 @ 19:28:19
Postat av: Lollo

Hejjar på dig Ellen!! Antar att du lever nyttigt för mig oxå?? Fan va underbart! ;)
Lycka till snygging!

2008-02-28 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0