Ototo feat. Kajsa

Idag blir det dubbelpremiär, dels för mitt allra första inlägg på sveriges vassaste studentblogg, och även för mina nya glasögon. Dom har börjat sälja avlagda glasögon på Emmaus, så där fyndade jag dessa för 25 kr. Det är ju inte min styrka, men om jag har dom tillsammans med mina vanliga linser ser jag rätt bra, och blir bara snurrig av att titta åt sidorna. Påväg hem funderade jag lite kring bågarnas före detta ägare, dom va i rätt snuskig form så jag tänker mig att dom tillhörde nån gammal tant som dog med dom på näsan. One persons death is the other mans bread, som vi säger här på Ototo!


Kommentarer
Postat av: Catty

Snyggt Kajsa! Chic girl! :) Vi får ju hoppas att du inte har nån anledning att titta åt sidorna, här kan vi ju iaf hitta en bra sak med att du inte har körkort..! ;)

2008-02-29 @ 13:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0