Christer Sjögren till Belgrad, imorgon gäller det!

Det är inte bara jag som totalt avgudar denne man och vill se honom representera oss i Eurovision. Nu har även Gert Fylking slutit sig till min supporterklubb och har dragit igång en kampanj.

http://www.christertillbelgrad.nu/

 

-Jag har satt mitt namn och min prestige på det här. Det finns mängder av Bengtzingar och Sibellare men bara en Christer Sjögren, hälsar Gert.

Så kom igen nu alla likasinnade hjälp nu till att får vår viking med ner till belgrad. Både jag och Gert skulle bli överlyckliga. Nu håller vi tummarna allihopa imorgon.
 
I love Europe!
 
//Annsi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, usch, USCH!

2008-03-15 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0