Tommy Nilsson - Jag vill ha sex med dig

Låt mig smeka av alla kläder som bara hindrar dig
Kom och lägg dig här som den första gång vi låg
Jag ska tända ljus i en ring av lust för att locka dig
Över dina bröst blir min tunga till en våg

Vill du ha sex med mig?
Jag vill ha sex med dig

Vi kan blunda bort allting trist och grått med en erotisk dos
Inget annat nu, inga spår av tid och rum
Får jag komma in, när du öppnar dig, som en vildros
Kan du visa mig runt ditt vackra land en stund?

Vill du ha sex med mig?
Jag vill ha sex med dig
Vill du ha sex med mig?

Vi tar det lugnt, tar det lugnt, tar det lugnt

Vill du ha sex med mig?
Med mig?
Jag vill ha sex med dig.
Sex med dig, sex med dig.
Vill du ha sex med mig?
Åhh....jag vill ha sex med dig.
Som den första gång vi låg.
Vill du ha sex med mig?
Ta det lugnt, ta det lugnt, ta det lugnt....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch...

2008-03-06 @ 12:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0