ny matröstning!

Hej tjejer!

Efter nyår någongång tänkte jag ordna en inflyttningsmiddag och har lite olika matidéer. Några av er kanske blir besvikna över att det inte, denna gång, blir en repetition av den libanesiska aftonen men det blir nog gött ändå.

Jag berättar inte helt vad det blir för mat, liten surprise, men ni får rösta om vilken typ av mat ni är sugna på.
Vill ni ha mat från:

1. Medelhavet
2. Kina
3. Karibien

Ha det så bra tjejer och kämpa på med plugget, sista biten innan lovet nu!!!
Puss o kram
Angelika

Kommentarer
Postat av: Catty

Karibien! Låter spännande! :)

2009-12-10 @ 14:23:47
Postat av: Kajsis

jag vill ha medelhav för att det är så gott och påminner mig om ljusare, varmare tider.

2009-12-13 @ 18:04:42
Postat av: anna

Me want carribean foooood!!!

2009-12-14 @ 08:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0