Alla mäns värsta mardröm!!!

Tisdag 31 mars 2009


Häst bet av testikel

På en byggarbetsplats i Indonesien lastade en 35-årig man av sand från en vagn dragen av en häst. Då anföll hästen.

Hästen bet mannen i skrevet så hårt att en testikel gick av. Den skadade mannen hjälptes in i en bil och blev körd till sjukhus. En åskådare plockade upp den avbitna testikeln från trottoaren och tog in den till sjukhuset, men det är inte känt om det gjordes något försök att operera fast organet igen.

Enligt hästens 70-åriga ägare kan hästen bitas om den blir upprörd. En gång bet hästen en höna som störde den på betet, rapporterar Jakarta Globe.


ATL.nu
[email protected]


Såg den här artikeln efter att jag kollat upp tidskriften ATL´s hemsida. För er som inte vet så är det lantbrukarnas affärstidning, där jag om några dagar är med i en publikation. Ototos första kändis!!! Bräda det om ni kan!*mohaha*
Får se om jag kan klippa in nån snygg bild här sen!

Puss på er tjejer och återigen tack för förra fredagen!
Kram oxå//

Angelika Rutgersson
(Autografer utdelas imorgon 12:00 utanför Karl Kylberg, möjlighet till eventuellt handslag)!


Kommentarer
Postat av: Catty

Ototos första kändis var minsann jag! Jag var ju med i GPTV! Men okej, Angi, jag ger dig det här. (Mest för att du är kontrolldomare...) Kan du signera min rumpa imorgon?

2009-03-31 @ 15:25:48
Postat av: Angelika

Just det sorry tjejen det hade jag glömt!off course signerar jag din bakdel, om du signerar min!

2009-04-01 @ 14:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0