Libanesisk afton i Ale

I våras samlades ototo m fl hos Rutgerssons i Bohus, Ale kommun. Det blev snabbt trevlig stämning då Catrines kompis Sanne från Skåne vred armarna ur led och vi alla drog ett stort bloss från vattenpipan. Den goda buffén bidrog naturligtvis inklusive den syrliga drycken "duq", oavsett vad någon annan säger.

Här kommer lite efterlängtade bilder från denna ljuvliga kväll!

Lite bilder på den libanesiska maten (eller resterna rättare sagt).





Kajsa visar upp sitt nya fynd och vattenpipan har kommit fram!



Hahah! Vissa verkade tycka om det väldigt mycket!

Därefter började vi visa upp våra partytrix...jag har ännu inte kommit på nåt bra, kanske "Omiddansen" !?=)

Catrine gjorde ett mycket bra försök på Katjas partytrix "stå på tå".


Den gamla gymnastikgenen sitter fortfarande i hos två smidiga ototomedlemmar!


Anna kan "vibrera ögonen", dock lite försämrat vid etanolintag då vi får en viss sympatikushämning.


Catrines kompis Sanne som för fyra år sedan bytte ut kulleden i axlarna mot gelé.



Ju större alkoholintaget blev ju mer fick man se den riktiga Kajsa som hon så envist försöker dölja, she´s got a lazy eye! (ej partytrick)

Ellens trick var att flytta höften vilket var grymt men lite svårt att få med på bild.
Under kvällen fick jag också ett roligt paket, en stor låda som innehöll en tidning, ett halsband, chaite från espresso house, chokladpraliner och en flaska black tower (min favorit)!!

Jag vill tacka för en underbar kväll och för att ni funnits där för mig särskilt det senaste året som haft sina upp- och nedgångar! Jag älskar er SÅ mycket!!

Pussar o kramar
Angelika "Rutger" Rutgersson


Kommentarer
Postat av: Catty

HAHAHA! Vem behöver anestesi när man kan få vattenpipa?



Och Anna, herrejisses, vad du tittar avundsjukt på mig! Jag vet, det tar några år några år att lära sig dra riktiga halsbloss, men en dag kommer du också lära dig! :)

2009-10-21 @ 19:17:25
Postat av: Catty (igen)

Förresten, Katja, du klär sannerligen i vit dunjacka. Mumintrollet i dig kommer verkligen fram! ;)

2009-10-22 @ 11:24:03
Postat av: Elina - born to shop

Tack för det, förstår verkligen inte all uppståndelse eller fascination över den filmen:-P

2009-10-26 @ 16:40:49
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0